Langsung ke konten utama

ICOVO



Apakah ICOVO?
Untuk mencapai misi kami untuk menanam ICOs dengan teliti menjadi "teras ekosistem yang sangat diperlukan untuk penetapan startups yang berkaitan dengan blockchain yang inovatif" yang akan mewujudkan masa depan, ICOVO mesti menjadi standard global generasi akan datang untuk platform ICO yang benar-benar berharga untuk kedua-dua inisiatif blockchain berkaitan dan pelabur ICO.

Pada masa yang sama, kami akan membuat rangka kerja ICOVO standard global dengan mencadangkan rangka kerja pengurusan hibrid yang terpusat dan terpusat kepada kerajaan pusat di seluruh dunia yang kini berusaha untuk membangunkan persekitaran ICO yang sihat melalui kaedah berpusat.

Apakah DAICO?
Diterangkan oleh pengasas bersama Ethereum Vitalik Buterin pada 6 Januari, 2018, DAICO adalah model yang menggunakan kaedah desentralisasi untuk menghalang perancang dari tidak jujur ​​menggunakan dana yang dibangkitkan melalui ICO. Di dalam ICO yang menggunakan token yang mematuhi piawaian ERC20, kontrak pintar digunakan untuk mengehadkan jumlah dana yang dibangkitkan bahawa pengasas projek boleh menarik balik satu unit masa, dan jika projek itu dibatalkan atas apa jua sebab, baki dana boleh dikembalikan kepada Pelabur ICO sekiranya persetujuan dicapai.

Apakah IPFS?
Pertama yang dicadangkan oleh Juan Benet, IPFS bermaksud Sistem Fail InterPlanet. Ia sedang dibangunkan oleh Rangkaian Antara Planet dengan bantuan komuniti sumber terbuka. Ia adalah sistem fail diedarkan P2P yang menyambungkan pelbagai peranti pengkomputeran dalam sistem fail yang sama untuk mencapai penyimpanan fail yang diedarkan. Dalam tahun-tahun kebelakangan ini, ia telah digunakan untuk menyimpan fail besar secara langsung di blockchain.

Visi
ICOs adalah pada dasar ekosistem yang diperlukan untuk penetapan startups berkaitan blockchain yang inovatif.

ICOVO akan menyokong ICO yang sihat yang akan membuat masa depan dengan menawarkan ICOVO Web, ICOVO App dan DAICOVO. Butiran diterangkan di bawah dalam tiga mata:
1.Propel ICOs
Melindungi pelabur ICO dan mengukuhkan ICO sendiri dengan meningkatkan ketelusan pengurusan dana yang dibangkitkan melalui ICO, pengasas projek, dan projek sendiri.
2. Mengurangkan Halangan untuk Penyertaan ICO
Meningkatkan penyertaan dan akses ICO dengan membuat proses pelaburan dan format maklumat pendedahan seragam di seluruh lembaga.
3. Meningkatkan ketahanan projek
Dengan membenarkan pengasas projek menarik balik dana yang diperolehi hanya dalam tempoh penjanaan modal mereka dan apabila tonggak tertentu telah dicapai, motivasi untuk melepaskan produk dapat dikekalkan.


Saiz Pasaran Sasaran
Pasaran perkhidmatan sokongan ICO telah berkembang pada kadar tahun ke tahun yang meletup sebanyak 3800%
Ia adalah 96 juta USD pada 2016, tetapi pada tahun 2017 ia berkembang pesat oleh kira-kira 3800% tahun ke tahun kepada 3.7 bilion USD. Dari segi bilangan ICO, terdapat kira-kira 5 kali lebih banyak pada tahun 2017 seperti pada tahun 2016, meningkat daripada 46 kepada 235. Jumlah yang meningkat setiap ICO juga meningkat secara drastik; manakala purata pada 2016 ialah 2.1 juta USD, purata pada tahun 2017 adalah sekitar 7 kali lebih banyak pada 15.7 juta USD.

Bagaimana ia berfungsi
ICOVO berhasrat untuk melindungi pelabur ICO dengan memperkenalkan sistem pengurusan penggalangan dana dan meningkatkan ketelusan pengasas projek ICO serta projek sendiri.

Inti perkhidmatannya adalah kontrak pintar DAICOVO, yang berdasarkan konsep DAICO, yang dianjurkan oleh pengasas bersama Ethereum Vitalik Buterin pada Januari 2018. Ini akan menjamin perlindungan pelabur ICO pada setiap masa. Pelaksanaannya akan dilakukan melalui platform ICOVO. Platform ini juga akan melaksanakan KYC / AML untuk pencipta dan pengasas projek. Versi versi whitepaper akan menggunakan IPFS dan blockchain akan memastikan tiada perubahan pada whitepaper dan perjanjian.

Ekosistem ICOVO
Hanya projek pra-kelulusan yang bersetuju dengan konsep DAICO yang akan dibenarkan untuk mengumpul dana melalui platform. Platform ini juga akan mengeluarkan token OVO, yang akan khusus sebagai mata wang untuk mendapatkan pelaburan ICO dengan beberapa diskaun peratusan. Token OVO adalah satu-satunya token dunia yang khusus untuk perolehan dana ICO. Nilainya meningkatkan lebih banyak ICO yang dilakukan pada platform ICOVO, jadi OVO akan menjadi simbol dan indeks kesihatan persekitaran ICO.
ICOVO akan menyelesaikan masalah dengan menghapuskan halangan kepada proses penyertaan dalam ICO supaya sesiapa sahaja boleh dengan mudah menyertai. Mereka akan diselesaikan melalui menyediakan ICOVO App (iOS / Android), yang menggabungkan dompet dunia sahaja yang dioptimumkan untuk ICOs, dan ICOVO Web, yang akan meningkatkan kebolehgunaan ketika menyertai ICO melalui komputer peribadi. Ia juga akan mempunyai mekanisme yang membolehkan pelabur mendapatkan bayaran balik apabila projek tidak berfungsi mengikut pelan hala tuju mereka.
Kelebihan daya saing platform adalah penglihatannya berdasarkan ideologi asal dan modal insan yang luas dari tiga pengasas dari segi keupayaan pengurusan, kekuatan teknologi, dan kemampuan glocalization yang terkumpul dari pengalaman mereka yang luas.

Maklumat Token OVO
Nama: OVO Token
Jenis Token: ERC20 / ERC223
Simbol: OVO
Jumlah bekalan: 200,000,000
Harga ICO: 1 OVO = 0.3 USD
Perpuluhan: 10
Token Sale Soft Cap (Mencapai): 5,868 ETH
Token Sale Hard Cap : 60,360 ETH
Token Sale Target : 33,533 ETH

ROADMAP


Website : https://icovo.co/

Address : 0x20052EE60169CFc6bD38109Db4Cc5CD40203e5A5



Komentar