Langsung ke konten utama

ICOVO | Platfrom ICO Pertama di Dunia yang Melaksanakan DAICO



ICOVO adalah platform ICO yang pertama dan satu-satunya di dunia yang boleh mengamalkan ICO yang sihat. Inti perkhidmatannya adalah kontrak pintar DAICOVO, yang berdasarkan pada konsep DAICO, yang dianjurkan oleh pengasas bersama Ethereum Vitalik Buterin pada Januari 2018.
Kerajaan setiap negara memajukan peraturan untuk mewujudkan persekitaran yang sihat bagi ICO, tetapi ini sukar dicapai untuk ICO tanpa sempadan yang menggunakan peraturan terpusat sahaja.
Kami akan menyelesaikan penipuan dan penurunan dalam motivasi projek - masalah yang dibangkitkan oleh ICOs - melalui pendekatan desentralisasi DAICO.
Dengan misi mempunyai semua ICO menggunakan DAICO, kami akan membangun dan membuka sumber DAICOVO, yang selari dengan pemikiran di belakang DAICO.
Di samping itu, kami akan mengeluarkan token OVO, yang akan menjadi khusus sebagai mata wang untuk mendapatkan pelaburan ICO.
Ethereum, yang mempunyai jumlah agihan yang tinggi dan universal, kini digunakan sebagai mata wang utama untuk perolehan, tetapi kami akan memberi manfaat kepada para pelabur ICO untuk menggunakan OVO untuk menyertai projek-projek di platform ICOVO.
DAICOVO adalah rangka kerja bagi ICO yang melaksanakan konsep DAICO. DAICOVO menyokong pengurusan dana menggunakan model DAICOVO, sebagai tambahan kepada fungsi yang diperlukan oleh pengasas projek ICO seperti mengeluarkan, menjual, dan menguruskan token yang unik.

Misi
"Tiada ICO, Tiada Masa Depan". ICOs adalah teras utama ekosistem yang diperlukan untuk penetapan startups yang berkaitan dengan inovatif, blockchain. Mekanisme ini untuk masa depan tidak boleh dihancurkan, tetapi dipelihara dengan berhati-hati.

Alasan untuk pelaburan yang besar ini adalah kerana pelabur ICO sama sekali berbeza dengan pelabur ekuiti. Mereka tidak disengajakan dan ragu tentang keadaan masyarakat sekarang, dan mempunyai kewajipan untuk mewujudkan masa depan yang berlimpah. Dua puluh atau tiga thirtysomethings yang tegas memahami potensi teknologi untuk mencapai ini adalah penting. Mereka berpegang kepada Bitcoin, Ethereum, dan AltCoins lain sebelum kenaikan harga awal, dan meraih keuntungan modal yang besar. Jumlah ini tidak mungkin dicapai oleh dua puluh atau tiga puluh sesuatu yang konvensional berfungsi dalam struktur masyarakat sekarang.

Cryptocurrency membolehkan jumlah kekayaan yang sangat besar untuk dipindahkan, memberikan pelabur kuasa untuk mengubah masyarakat. Akibatnya, generasi muda pelabur muda dengan pemikiran fleksibel dan pemahaman mendalam tentang teknologi telah muncul. Dana mereka dilaburkan dalam "start-up yang berkaitan dengan blockchain yang inovatif". Oleh itu, ICO bukanlah alat pengumpulan dana penggilingan, tetapi sekeping penting dalam mewujudkan ekosistem yang menggabungkan inisiatif yang berkaitan dengan blockchain yang inovatif yang akan mewujudkan masa depan. Kita tidak boleh menghancurkan instrumen masa depan ini dengan alasan kekurangan perlindungan pelabur, atau perlu mengekalkan kuasa pusat kerajaan.

ICOVO akan mengetuk "permulaan yang berkaitan dengan blockchain yang inovatif" dengan menyediakan platform ICO "ICOVO" yang bertujuan untuk menyelesaikan masalah yang dihadapi oleh ICO.

Struktur kontrak pintar DAICOVO


CIRI-CIRI
Kontrak pintar menyaksikan paparan DAICO
Walaupun kapasiti yang diperlukan oleh penganjur platform ICO, sebagai contoh, mengeluarkan, menawarkan, dan mengawasi token yang luar biasa, DAICOVO menawarkan kontrak cerdas yang dipertingkatkan untuk ICO yang memaparkan paparan DAICO. Bagi penganjur platform ICO yang menggunakan DAICOVO untuk melakukan ICO mereka di ICOVO Web, majoriti kerja yang diperlukan, termasuk garis token, tetapan parameter DAICOVO, pengumpulan, dan perkiraan, adalah percuma. Kami berhasrat untuk mengeluarkan DAICOVO sebagai sumber terbuka.

Aplikasi telefon bimbit menonjolkan dompet yang dipertingkatkan untuk ICOs
ICOVO's iOS / Android termasuk dompet berbilang akaun multi-token baik dengan ETH dan ERC20 token memandangkan dompet diri sendiri, Wallet mengatur dengan sebab untuk meningkatkan keselamatan dengan menanggalkan kunci persendirian hanya di dalam telefon bimbit bukan di web , yang telah dilepaskan dan kini digunakan oleh banyak orang, Tachyon, mencipta persiapan sans oleh CTO Nishimura.
App ICOVO mempunyai jawapan setempat untuk pelabur kewangan dan penganjur projek. Penganjur Venture tidak perlu lagi menciptanya. AplICOVO juga tambahan mempunyai papan pemuka, KYC / AML, daftar putih, senarai usaha ICO menggabungkan dengan pemasang ICOVO Web dan Photo ID. Selain itu, ia menggabungkan DAICOVO UI dan mempunyai antara muka untuk Exchange Decentralized (DEX) di mana pelanggan boleh menukar token mereka.

Kurangkan Halangan
Terdapat dua isu penting. Di tempat pertama, cara yang fundamental bagi pelabur kewangan untuk mengambil minat terhadap perubahan ICO daripada tugas untuk melanjutkan dan sukar untuk mendapatkannya. Sama seperti laman crowdfunding atau tapak firma sekuriti, prosedur yang menyumbang harus diselaraskan secara konsisten. Cara mengurus adalah dompet yang dipertingkatkan untuk ICO yang menyelaraskan cara mudah digunakan (UI) dan pertemuan pelanggan yang tidak biasa (UX). ICOVO akan menjaga isu ini melalui Aplikasi ICOVO. App ICOVO diselaraskan untuk ICO dengan sekumpulan ICO dan menonjolkan dompet pertama di dunia (sehingga Januari 2018) di mana semua tolok pelarasan kepada garis panduan ERC20 / ERC223 boleh diawasi. Sesiapa sahaja dengan telefon bimbit boleh meletakkan sumber daya ke dalam usaha ICO menerusi Aplikasi ICOVO. Bergabung dengan laman ICOVO, yang boleh diperolehi oleh PC, sokongan ICO ternyata agak kurang menuntut.

Meningkatkan kekukuhan projek
Platform ICO yang mengabaikan item pelepasan atau unik yang sederhana yang dibangunkan selepas memperoleh rizab adalah terlalu normal. Petua halangan, salah satu sebab untuk keadaan sedemikian adalah berkurangnya inspirasi selepas meraih cita-cita yang luas. Sepanjang masa yang dibina membina rencana tindakan atau perkara yang benar-benar baru, isu-isu, sebagai contoh, sempadan yang inovatif, pembukaan dalam pentadbiran hierarki, kekurangan persatuan, atau ketiadaan pakar terus muncul. Dengan matlamat akhir tertentu untuk mengalahkan ini, keadaan tidak semestinya inspirasi kepada PDCA (Rencana, Do, Cek, Tindakan) sepanjang hari dan sepanjang malam adalah penting. Menyatukan subsidi yang besar menjadikannya mudah untuk menyalahkan ICO untuk tujuan. Ia adalah apa-apa tetapi sukar untuk mengingati bahawa mengumpul aset pada fasa tanpa pelepasan item adalah pemula permulaan yang paling diberkati boleh meminta. ICOVO menjangkakan untuk menentukan isu ini dengan menggunakan DAICOVO, yang menimbulkan kecacatan pengeluaran aset yang diperolehi sebagai jumlah tunggal selepas penamat orang ramai untuk menjamin pelepasan item.

TEAM


Website : https://icovo.co/

Address : 0x20052EE60169CFc6bD38109Db4Cc5CD40203e5A5

Komentar