Langsung ke konten utama

Foresting - Jenama Media Sosial Baru Berdasarkan Teknologi Blockchain



Apa itu Rangkaian Perhutanan
HUTANG adalah nilai rantaian rangkaian dengan media sosial yang berasaskan Blockchain yang menawarkan ketelusan dan juga menghilangkan pelbagai cabaran menggunakan platform terpusat, bank perhutanan untuk menjalankan perkhidmatan kewangan oleh peserta Perhutanan dan makmal perhutanan untuk ciptaan kandungan. ISTANAH HUTAN merupakan contoh bagaimana kemajuan penghalang boleh berubah menjadi satu kemungkinan untuk membolehkan pengangkutan menguntungkan bagi pengeluar kandungan pada peringkat kehidupan elektronik. Ia menjangka untuk melepaskan had berkenaan dengan pembangunan kewangan hanya dengan mogok utama.

Rangkaian Perhutanan digunakan untuk memberi kuasa kepada pelanggan untuk mendapatkan pampasan bagi jawatan hidup elektronik mereka.

Salah satu isu terbesar dengan komunikasi interpersonal jarak jauh dalam talian ialah data lurus. Pelanggan tidak boleh mendapatkan pampasan untuk bahan mereka. Walaupun beberapa pelanggan boleh mendapatkan gaji, hanya 5% asas halaman bahan dasar yang dilihat.
Dengan Foresting, pelanggan boleh menggunakan duit syiling PTON untuk mendapatkan bayaran untuk bahan mereka. Struktur hutan membina hanya berdasarkan penciptaan bahan dan lampu sorot pada sistem pengundian pelanggan. Ini lebih baik daripada apa-apa penilaian kandungan pergerakan dan memperkasakan mereka untuk berkongsi maklumat dalam format terdesentralisasi yang tidak sah pelanggaran keselamatan dan kebocoran privasi.

Perhutani dirancang untuk orang-orang yang memiliki tahap kehidupan elektronik. Ia menyokong pelbagai jenis akaun, kandungan, gambar, menyampaikan secara langsung, dan membuat rangkaian kasual berdasarkan kelebihan ganjaran yang dirancang. Ini adalah untuk mengatakan bahawa akhirnya, dengan Rangkaian perhutanan, seseorang kini boleh mendapatkan nilai untuk masa yang dihabiskan berinteraksi dengan rakan dan keluarga dan menghantar berita dan kemas kini dalam talian.

BLOCKCHAIN ​​BASED REWARDING MEDIA
Matlamat utama media penghargaan blockchain adalah untuk menghubungkan dunia dan menjadikan kehidupan lebih berharga. Platform perhutanan memberi peluang kepada pengguna untuk mengukur sumbangan penyedia kandungan untuk dapat menawarkan ganjaran menggunakan kaedah konsensus yang diedarkan.
Perhutani adalah media sosial utama dan juga penghalang blok dengan kebebasan ekonomi untuk penyedia kandungan. Ia menyokong semua jenis kandungan dan kemudian menyediakan rangkaian sosial yang berdasarkan perkhidmatan ganjaran berorientasikan kandungan.


Nilai Utama RINGKASAN Rangkaian
Rangkaian HUTAN diwujudkan untuk merealisasikan nilai kehidupan baru dalam masyarakat kita: "Berjuang empat jam sehari, berkongsi kehidupan seharian, dan menguruskan kehidupan anda." Rangkaian HUTAN akan membawa perubahan nilai 'buruh' dalam masyarakat yang sedia ada. Ia akan diselesaikan dengan media sosial yang memberi hadiah yang menghalang penghalang dan perkhidmatan kewangan inovatif untuk menyokong sepenuhnya pencipta kandungan

Unsur-unsur Rangkaian Perhutanan
Falsafah kami disokong oleh 3 elemen utama Rangkaian Perhutanan;
1. PERKHIDMATAN RANGKAIAN SOSIAL HUTAN - sistem pengagihan ganjaran adil untuk pencipta kandungan melalui Blockchain
2. HADAPAN HUTAN - Sumbangan orang ramai yang mantap dan telus untuk mengubah kemanusiaan
3. BANK HUTAN - 'Bank Perhutanan' adalah bank digital untuk pencipta kandungan dan kurator sama.

THE TOKENS
Platform hutan dibina di atas rangkaian ethereum dan nama tokem adalah PTON dan ia merupakan token standard ethereum. Token PTON akan ditukar dengan duit syiling MPTON selepas pelancarannya.
Token PTON ini akan digunakan dalam hutan dan nilai pasaran akan menentukan nilai kolam ganjaran bagi para peserta yang menyumbang kepada hutan.

PTON ECOSYSTEM
Model Nilai
Sistem FORESTING awal dibina di atas rangkaian Ethereum. Memandangkan projek itu berjalan, 24 bilion Token PTON ditukar dengan duit syiling mPTON (tentatif nama) pada kadar 1: 1 selepas pelancaran utama. HUTANG Kredit Bank dan PTON, yang merupakan piawaian penilaian kredit berdasarkan sumbangan platform yang berkaitan dengan penciptaan kandungan dan pengurupan, akan mengendalikan Token Economy.

Sebelum pelancaran mainan FORESTING, ganjaran untuk penghantaran kandungan sehingga pengujian beta dan operasi nod super diuruskan melalui pembayaran PTON Token yang diberikan kepada Pool Reward dalam Pengedaran Token. Di samping itu, FORESTING menjalankan projek dengan lebih cepat, lebih cekap dan lebih adil melalui program lembaga yang menggalakkan penyertaan oleh pihak ketiga. Dalam hal ini, model nilai yang akan diliputi dalam sektor ini adalah model penilaian untuk pelancaran utama utama rangkaian RANGKAIAN.

PTON Penggunaan
PTON adalah duit syiling yang digunakan dalam HUTANG. Nilai pasaran PTON menentukan nilai kolam ganjaran untuk peserta yang menyumbang kepada HUTANG. Tidak seperti kaedah perlombongan tradisional, PTON dicipta oleh sumbangan para peserta ke FORESTING. PTON menjamin bahawa orang yang menyumbang kepada manfaat HUTAN dari aplikasi.

PTON Ekonomi
Terdapat banyak contoh idea tentang wang digital yang terdesentralisasi sebelum kemunculan Bitcoin, tetapi Digicash (1992), Cybercach (1994), e-Gold (1996) adalah beberapa contoh. Tetapi Bitcoin adalah subjek pertama yang tidak mempunyai kuasa, dan pada masa yang sama mewujudkan satu sistem yang semua peserta dapat percaya.

Bitcoin berbeza dengan teknologi terdahulu kerana sistem itu telah menggabungkan, bukan sahaja kejuruteraan komputer dan faktor kriptografi, tetapi juga faktor ekonomi yang mendorong tingkah laku para peserta. Sehingga itu, apa sahaja teknologi yang digunakan untuk sistem itu, akhirnya seseorang terpaksa mengekalkan peraturan dan perintah dalam rangkaian dengan tanggungjawab dan kewenangan. Walau bagaimanapun, Bitcoin telah mencipta 'struktur insentif' untuk menggantikan peraturan dan perintah ini dengan protokol dan pada masa yang sama mengikuti peraturan protokol. Rangkaian Bitcoin mesti dibina dengan baik untuk membolehkan peserta mendapat faedah. Sebilangan besar orang di seluruh dunia sedang mencipta perkhidmatan baru yang menggunakan blockchain, seperti Bitcoins, yang perlu dilengkapi dengan perkhidmatan dalaman dan sistem ekonomi yang disesuaikan dengan keperluan mereka. Dalam PTON Ekonomi, anda boleh dengan mudah merancang sistem ekonomi yang berjalan di atas mana-mana DApp yang anda buat.



Author : ferintorero222

Komentar