Langsung ke konten utama

INGOT COIN


INGOT adalah sistem kewangan, platform atau industri yang telah wujud sejak tahun 1993, iaitu, INGOT telah menyaksikan aliran menaik dan aliran menurun di pasaran kewangan. Sebagai satu cara untuk membawa penyelesaian semasa menjadi sebahagian daripada teknologi tren terkini dalam era semasa ini, INGOT bertujuan untuk menggabungkan teknologi blockchain ke dalam usahanya yang sedia ada.
INGOT bertujuan untuk memanfaatkan blok block dan kontrak bijak seperti ini kerana ia akan membantu menghilangkan Pengantara, memastikan ketelusan, kepercayaan dan kebolehpercayaan semasa mengurangkan kos yang berkaitan. Juga dengan teknologi Blockchain REMEMBER akan berjaya menghubungkan pasaran kripto ke pasaran tradisional yang sedia ada.

Pasaran Kewangan Dan Tradisional Dan Kekurangannya
Pasaran kewangan dan tradisional dunia, setakat yang mungkin, mempunyai banyak kekurangan yang menghalang mereka daripada mencapai potensi optimumnya. Ini adalah masalah yang dihadapi sama ada, atau kedua-dua pelabur yang ditubuhkan dan baru. Menurut Whitotaper Syiling Ingot, beberapa masalah ini adalah:
·      Ly Lebih banyak yuran tinggi di pasaran kewangan
·      Halangan kemasukan pasaran
·      Ack Kurang kepercayaan di pasaran
·      Pelabur Pelabur besar lebih suka pelabur yang lebih kecil
Begitu juga, untuk semua teknologi inovatif dari blockchain, pasaran cryptocurrency tidak tanpa ketidakcekapan dan kelemahannya. Walau bagaimanapun, menurut Whitewatch Coin Ingot, yang termasuk:
·      Ack Kurang kepercayaan dalam pasaran crypto
·      Ack Kurangnya hubungan antara pasaran kripto dan pasaran tradisional, dan
·      Strategi Keluar Crypto Prpraktikal Pr
Ingot Coin, yang dikuasai oleh blockchain telah diwujudkan untuk memberikan penyelesaian kepada masalah ini.

Penyelesaian COIN INGOT yang Inovatif
Ekosistem Ingot Coin yang berpusatkan sepenuhnya akan terdiri daripada 6 komponen utama, yang pada gilirannya akan mewujudkan satu platform dengan penyelesaian kepada masalah yang dinyatakan di atas dari kedua-dua pasaran tradisional dan kewangan cryptocurrency. Ekosistem Koin Ingot menerusi blok penghalang akan memberikan jambatan yang sangat diperlukan di antara pasaran-pasaran ini.

INGOT COIN Digital Bank
Tujuan utama IC digital bank adalah untuk mewujudkan sebuah bank yang tidak tertakluk kepada cabaran bank-bank sekarang, sehingga akan memenuhi semua kewajiban hukum dan peraturan dari bank proprietari dan juga menjadi dapat mempunyai sambungan digital dengan dompet IC yang terdesentralisasi, pertukaran dan ekosistem. Bank Digital membolehkan pedagang mempunyai kawalan sepenuhnya terhadap dana mereka.
Di samping itu, untuk memenuhi matlamatnya dan juga mencapai tahap kegunaan yang sama seperti bank proprietari, akaun pada bank digital akan mempunyai penyelesaian E-pembayaran dan kad debit untuk penggunanya.
Komponen lain ekosistem Coin Ingot yang merangkumi Crypto IC Certifier, Brokerage IC dan IC ICO Accelerator telah dijelaskan dengan jelas dalam projek whitepaper butiran. Sila baca sekalipun untuk maklumat lanjut mengenai projek ini.

Token Allocation
Fund Allocation  

Beberapa kata mengenai ICO tentang usaha ini.
 Token akan dipanggil: IC.
 Jualan akan berlaku dari 1 Mei 2018 hingga 11 Ogos 2018.
 Jumlah token diterbitkan: 120,000,000 token IC.
 Kos seunit token adalah: 1 IC = 1 $.
 Sasaran minimum pendapatan ialah 37,000,000.
 Target jualan maksimum: $ 90,000,000.

The Blockchain
Teknologi blockchain yang dicipta pada tahun 2008 telah menjadi infrastruktur di teras era terdesentralisasi. The blockchain benar-benar adalah lejar awam maklumat / data yang disimpan yang tidak dapat diuruskan dan diuruskan oleh jaringan peer to peer. Dibuat bersama-sama dengan cryptocurrency pertama, yang merupakan bitcoin, blockchain telah membawa satu siri inovasi terdesentralisasi kepada banyak industri di dunia. Sudahlah adalah hari-hari apabila orang perlu melalui proses yang panjang, pengesahan dan masa menunggu yang panjang sebelum wang boleh dipindahkan merentasi sempadan, blokchain telah dimungkinkan.

Perkembangan dan pelaksanaan kontrak pintar telah merevolusikan banyak industri sebagai platform terdesentralisasi sekarang dapat diciptakan dengan solusi blockchain untuk menyelesaikan masalah mereka dengan cara yang lebih ekonomis, efisien, dan bermanfaat.

Kelebihan Ekosistem IC:
• Crypto vs Crypto Trading.
• Crypto vs Fiat Trading.
• Crypto vs. Traditional.
• Fiat vs Fiat Trading.
• Fiat vs Tradisional.
• Perkhidmatan Kustodian.
• Pemprosesan Pembayaran.
• Crypto Currency Custodial.
• Perkhidmatan Perbankan Digital 24/7.
• Pertukaran Cecair Tinggi.
Senarai Penyenaraian Crypto Baru.
• One-Stop-Shop untuk mewujudkan ICO.
• Tetapan Piawaian Pendidikan. Pengurusan Dana.
• Penilaian Kredit.
• Mengekalkan Alam Sekitar Ekosistem







Telegram Group : https://t.me/INGOTCoin
Address :  0x20052EE60169CFc6bD38109Db4Cc5CD40203e5A5

Komentar