Langsung ke konten utama

INGOT COIN - Bridging Markets



Mengenai Projek:
INGOT - dalam tahap perangnya bahawa tahap ini menghubungkan pautan cryptocurrency ini dengan pasaran fiat. Tetapi syarikat ini bukan pemula dalam perkara ini. Pasukan ini telah beroperasi pada tahun 1993. Pada masa yang sama, perniagaan ini menyediakan perkhidmatan perniagaan besar-besaran di industri, dan ini bermakna pembangunannya dan prospek pelaksanaan konsep ini pada projek ini. Atas sebab ini, perniagaan akan menghapuskan semua perantara yang mungkin menggunakan dunia ini, yang dapat mempermudah proses pertukaran dari satu mata uang ke mata uang yang lain dan juga pada masa yang sama dengan selamat dan telus yang mungkin. Di samping itu, ini dicapai melalui penggunaan teknologi seperti blockchain. Kerana teknologi ini, orang boleh yakin dengan keselamatan dalam kewangan mereka sendiri, sebagai tambahan kepada ketelusan maksimum.
Projek ini mengandungi beberapa komponen, yang kini akan dipertimbangkan. Zarah-zarah ini adalah enam keping. Terima kasih kepada mereka, set alat yang sangat mudah dicapai, yang penting bagi mana-mana peniaga, dan menjadikannya pertukaran yang sangat mudah yang melibatkan dunia crypto dan kelas dunia fiat.

The Blockchain
Teknologi blockchain yang dicipta pada tahun 2008 telah menjadi infrastruktur di teras era terdesentralisasi. The blockchain benar-benar adalah lejar awam maklumat / data yang disimpan yang tidak dapat diuruskan dan diuruskan oleh jaringan peer to peer. Dibuat bersama-sama dengan cryptocurrency pertama, yang merupakan bitcoin, blockchain telah membawa satu siri inovasi terdesentralisasi kepada banyak industri di dunia. Sudahlah adalah hari-hari apabila orang perlu melalui proses yang panjang, pengesahan dan masa menunggu yang panjang sebelum wang boleh dipindahkan merentasi sempadan, blokchain telah dimungkinkan.

Perkembangan dan pelaksanaan kontrak pintar telah merevolusikan banyak industri sebagai platform terdesentralisasi sekarang dapat diciptakan dengan solusi blockchain untuk menyelesaikan masalah mereka dengan cara yang lebih ekonomis, efisien, dan bermanfaat.

Ciri-ciri dan faedah INGOT COIN
Ingot koin adalah ekosistem yang terdesentralisasi yang bertujuan untuk merapatkan jurang antara pasaran crypto dan pasaran tradisional dan kewangan. Platform ini akan menyelesaikan pelbagai isu pasaran sedia ada sambil mempromosikan amanah. Dalam artikel terdahulu saya DI SINI, saya telah menyatakan 6 komponen utama yang saya akan menumpahkan lebih banyak cahaya pada apa yang mereka tawarkan.

Kelebihan Ekosistem IC:
• Crypto vs Crypto Trading.
• Crypto vs Fiat Trading.
• Crypto vs. Traditional.
• Fiat vs Fiat Trading.
• Fiat vs Tradisional.
• Perkhidmatan Kustodian.
• Pemprosesan Pembayaran.
• Crypto Currency Custodial.
• Perkhidmatan Perbankan Digital 24/7.
• Pertukaran Cecair Tinggi.
Senarai Penyenaraian Crypto Baru.
• One-Stop-Shop untuk mewujudkan ICO.
• Tetapan Piawaian Pendidikan. Pengurusan Dana.
• Penilaian Kredit.
• Mengekalkan Alam Sekitar Ekosistem

Komponen Ekosistem Koin Ingot:
• Wallet Wallet adalah lambang dompet dengan mana anda dapat menjimatkan kewangan. Mengenai ini, anda boleh menyimpan mata wang crypto anda, sementara anda tidak boleh bimbang tentang keselamatan dana seseorang. Selepas itu, kerana teknologi ini menghalang, perlindungan kewangan bertingkat mungkin akan menjadi tidak lama lagi.
• Perdagangan IC - dalam kata-kata, pertukaran di mana anda akan dapat menjalankan perdagangan. Pada masa yang sama, anda juga boleh menukar harta karun anda untuk pelbagai aset lain. Pertukaran itu akan termasuk syiling besar dengan permintaan di pasaran. Selain itu, perdagangan boleh berlaku dengan sangat cepat dan tidak hanya mengambil dari anda banyak masa.
• Brokerage IC - bahawa bahagian perkhidmatan broker untuk pengguna. Pada masa yang sama, seksyen ini akan membolehkan anda memasukkan tahap antarabangsa, selain membelanjakan wang ke atas pelbagai bentuk sumber yang mungkin tersedia. Anda sangat selesa dan boleh memantau pasaran dan membuat pelaburan tepat pada masanya. Pada masa yang sama, saya tidak mempunyai keuntungan.
• Digital Bank IC adalah sistem perbankan. Di dalam hatinya, pekerjaan itu menjanjikan komisen kecil bersama dengan kadar pemprosesan yang lebih tinggi untuk banyak pembayaran. Juga, anda akan dapat mengendalikan akaun anda, bahawa anda hanya bermula di bank tersebut.
• Pensijilan IC - kelas dengan sijil. Selepas menyelesaikan kelas ini, anda akan dapati cara untuk mendapatkan persijilan pendidikan dan juga latihan latihan ini.
• Pemangkas IC ICO boleh menjadi pembantu yang dapat membantu anda mengatur ICO anda. Di samping itu, anda boleh menerima kerja pada tempoh ICO.

Ekosistem Koin Ingot akan membolehkan para pelabur kewangan, kriptografi atau berganda untuk meneroka pelbagai peluang yang tersedia pada skala besar.

Sebagai contoh; the Ingot Coin Exchange is a huge revolution in itself, the type of exchanges we have been used to are either, fiat to fiat, Traditional to fiat, crypto to fiat and crypto to crypto. Tidak pernah ada platform untuk menggabungkan semua ini dalam pertukaran tunggal. Ingot Coin memberi pelabur peluang kewangan tanpa had.

Kesimpulannya
Ekosistem Coin Ingot adalah revolusi sebenar yang diilhami oleh blok bar dan mempunyai potensi untuk merevolusikan semua pasaran yang dipersoalkan. Walau bagaimanapun, pengenalan projek ini, dan dalam artikel saya yang seterusnya, saya akan menumpahkan lebih banyak cahaya pada komponen dan ciri-ciri yang disediakan untuk menjadikan platform itu berjaya, jadi tunggu.
Artikel ini tidak dituliskan kepada perkhidmatan nasihat pelaburan, jadi sentiasa melakukan penyelidikan anda sendiri. Berikut adalah pautan rasmi ke laman web projek, whitepaper dan komuniti media sosial rasmi.







Telegram Group : https://t.me/INGOTCoin
Bitcointalk Profile : https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=2271517;sa=summary
 Address : 0x20052EE60169CFc6bD38109Db4Cc5CD40203e5A5



Komentar